بیمه زندگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه زندگی
نوشته شده در پنج شنبه 7 خرداد 1398
بازدید : 1490
نویسنده : ملکه حیدری

 

 

 

بيمه هاي عمر
شما در طول زندگي همواره براي رفاه خود و افرادي كه به آنها علاقمنــد هستيد تلاش مي‌نمائيد. آيا براي تامين زندگي بهتر خود و خانوادتان در دوران بازنشستگي و كهولت فكر كرده ايد؟ آيا براي كاهش تبعات حوادث و اتفاقات ناگوار و رفع اين نگراني‌ها چاره‌اي انديشيده‌ايد؟ شركت بيمه پارسيان با ارائه بيمه‌نامه‌هاي عمر اين آرامش خاطر را به شما و عزيزانتان هديه مي‌دهد كه در آينده از امنيت مالي مناسبي برخوردار شويد.
 
چرا بيمه عمر، چرا بيمه پارسيان؟
امروزه تحصيلات خوب، تهيه مسكن و .... هزينه‌هاي بسياري دارد. اگر مي‌خواهيد نياز عزيزانتان را تامين نماييد، اگر به دنبال سرمايه‌گذاري هستيد، بيمه پارسيان بيمه‌نامه‌اي ‌متناسب با نياز و بودجه شما ارائه مي‌كند. هدف ما از ارائه بيمه‌نامه‌هاي عمر ايجاد آرامش در زندگي شما و عزيزانتان و ترسيم آينده‌اي زيبا براي شماست. در پناه چتر امنيت و آرامش بيمه پارسيان با خاطري آسوده از زندگي در كنار عزيزانتان لذت ببريد.

انواع بيمه هاي عمر
بيمه‌نامه‌هاي عمر براساس شرط بيمه (فوت يا حيات بيمه شده) و چگونگي پرداخت سرمايه بيمه توسط شركت بيمه (يكجا يا مستمر) و جنبه تاميني و پس اندازي به انواع مختلفي تقسيم مي گردند. از جمله بيمه نامه هايي كه توسط شركت بيمه پارسيان ارائه مي شود مي‌توان به بيمه‌نامه عمر و سرمايه‌گذاري، بيمه‌نامه عمر ساده زماني و بيمه عمر مانده بدهكار اشاره نمود كه به صورت انفرادي و گروهي ارائه مي شود.




:: موضوعات مرتبط: بیمه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه زندگی"بیمه عمر"بیمه بازنشستگی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: